January 21, 2012

Let's Go, Rangers!

I tisdags var jag på hockey. Förmodligen min första hockeymatch sen jag var och tittade på Troja vars matcher inte imponerade så mycket på mitt sällskap. Eftersom vi skulle se New York Rangers mot Nashville predators gick vi på Madison square garden. Äntligen fick jag se hur det såg ut inuti. Matchen i sig var inte jätte spännande men det var en mäktig känsla att komma in på arenan.

Arenan är så stor så stor.  
Överallt kunde man köpa hockeytröjor i alla dess slag.

I väntan på att matchen ska börja. 

Det här är Erica min kollega. 

och så var matchen igång. Rangers gjorde mål på mål.Bitvis var det ganska spännande, bitvis var det ganska sömnigt.  

Tillslut vann Rangers med 3-0 och hela läktaren stod och skrek King Henrik. Han verkar ganska poppis här..

No comments:

Post a Comment