July 23, 2012

Malmö

Jag har under semester hängt i Malmö i 20 timmar. Jag gillar Malmö inte bara för att mina syskon bor där utan jag gillar atmosfären. Avslappnat och mysigt. Det blev ett jättekort besök eftersom jag, Hanna och Ida skulle vidare dagen efter till ett flott slott på landet. Vi hann i alla fall med middag med fina vänner.

Pedro, min totalt oömsesidiga kärlek, bor i Malmö. 

Jag var med det här härliga gänget. Sofia, Ida, Elin, Pontus, Kiffe, Hanna.  

Vi gick till Grand och åt bland annat det här. Himla bra ställe alltså. Granska mycket restaurang men väldigt bra för barhäng också. 

Tufft gäng som ville gå vidare efter maten.  


Vi gick genom parken. Den som ägs av folket.  

Till ett litet trähus med stökig musik utanför. Här satte vi oss för att dricka öl och te. 

Kiffe. 

Pontus. 

Hanna.

På väg hem. 



No comments:

Post a Comment