March 10, 2012

Super Mario

Veckan har varit ganska lugn (läs tråkig) men i torsdags hände två fantastiska saker. Vädret slog om och det blev 22 grader och vi blev hembjudna till Linda för att spela Super Mario. Så fruktansvärt roligt. Precis lika roligt som när jag och Sofia spelade 8-bit Nintendo i deras källare tills tummarna blödde. 

Efter att ha beställt hem indisk mat drog vi igång. Man kan spela fyra figurer samtidigt vilket komplicerar till saker något eftersom man är i vägen för varandra. 
Så var vi igång. 

Tur att man har ganska många liv. 

Koncentrerat.

Ännu mer koncentrerat. Linda var en stjärna på det här. 

Ont i tummen. 

Efter ett tag bytte vi till ett bilspel och då blir kontrollen en ratt istället. Inga konstigheter. 

Wiiiii.

Jag var tvungen att gå hem mitt i spelkvällen eftersom klockan blev mycket. När jag gick hem var det fortfarande ljummet och kändes som en sommarnatt. Herregud vad jag är trött på blåst och kyla. Våren kom nu! 




1 comment:

  1. haha älskar uttrycken på bilderna! see you tomorrow darling!

    ReplyDelete