September 25, 2011

30 Rock!

Min sista dag hemma i Stockholm fyllde Johanna trettio (tjo!). Det ville vi så klart alla fira och möttes upp på Helenes Krog vid St Eriksplan. Underbart att få träffa alla vänner igen. Vill bara stoppa ner dem i min resväska och ta med dem alla till New York.

Finaste födelsedagsbarnet.

Firargänget.

FirarMecko. 
Josef som jag tyvärr inte fick med på bild vet hur man firar och beställde in den här tjusiga till Johanna. Givetvis ingick den obligatoriska Ja må hon leva allsången. 
Även om det är lite suddigt kan man ana hur lycklig Johanna blev över sitt gräddberg. 

Sen fortsatte firandet med skålande i bubbel.  
För att avslutas som man sig bör med en hot shot.

Sist jag drack hot shots var med den här fina. Kan ju konstateras att det görs alltför sällan. 

Kim var också med och firade så klart. Lite upptagen med Wordfeud just här bara.  
Gustav med sina nya fräcka brillor. 

Macy tittade också förbi en runda för att säga grattis.  
Signe var med hela kvällen och firade. Jag avvek när Helenens Krog stängde. Taxin till Arlanda skulle hämta mig kl 06.00 dagen efter och vips så var jag tillbaka i USA. 

1 comment:

  1. ja alldeles för sällan! mer hotshots till folket och mer Sandra i stockholm! /Lina

    ReplyDelete