September 5, 2011

Hudson Clearwater

Jag har ju besök den här veckan därav noll uppdateringar men det fotas som om det inte fanns en morgondag (mest av Alex då) så snart ska jag visa vad vi har haft för oss. Tänkte i alla fall visa bilder från Hudson Clearwater, ett mysigt ställe som jag har varit på några gånger nu. Senast i fredags med Alex.

Om man inte vet om att det ligger en restaurang här kan det vara lite svårt att hitta men såhär ser ingången ut i alla fall.

Restaurangen har en mysig innegård som man helst sitter på och tittar in på stöket där inne. 

Vi var här när Hanna fyllde år.

Innegården har lampor som hänger kors och tvärs över våra huvuden. Så mysigt att man dör.

Och när jag promenerar hem går jag förbi den här lilla lilla mysiga trädgården som verkar få mycket kärlek. 

No comments:

Post a Comment