September 10, 2011

En megabra vecka

Jag har så mycket bilder att jag inte riktigt kan bestämma mig hur jag lägga upp dem så istället får det bli en enda röra. Kommer kanske fler röror senare. Lyckades tydligen inte få med mig alla bilder från Alex. 

Vi har varit på La Esquina och ätit fintacos en eftermiddag. 
Vi har provat att sitta på små stolar i trånga utrymmen i China town. 

Vi har varit nere i Financial District och tittat på båtar och utställningen Bodies. Mycket intressant. Se den om ni kan. 

Vi har gått förbi udda saker som någon har lagt ner mycket
tid på.
Vi har fått ont i nacken av att gå och titta på alla höga hus. 
Vi har suttit på ett fik i East Village där alla hade Mac och åt varma äggwraps.
Vi har varit ute på Fashion Night Out och efter att besökt Rodebjers butik satt oss på en uteservering med korglyktor hängandes i träden. 

Vi har varit i Central Park. Just här tyckte jag kanske inte att det var jätte kul att bli fotad. 

No comments:

Post a Comment