October 6, 2011

Jag har tagit körkort

Japp, det är sant. Var tvungen att gå igenom hela teoridelen, skriva test och stå i 100 olika köer som alla kollade samma sak men nu är jag klar och har fått ett New Jersey körkort. Hur awe to the some?! Efter jag hämtat ut körkortet mötte jag upp något trötta Hanna och Jessica inne i West Village.

Lite trötta men vid gott mod. 

Systeryster

Jag + New Jersey körkort

Körkortet firades med bubbel och olivas.

Efter körkortfirandet gick vi vidare till Moustache. Jag har velat testa det länge men inte blivit av. Så nu jäklar..

men som på många ställen fick man sätta sig i kö. Skulle vara 5-10 minuter men efter 10 minuter vart det 5-10 till och vi såg att "vårt" bord beställde in efterätt. Vi bestämde oss för att ta med maten hem iställt. Tre  falafel sandwich tack!

Tada. En styck falafel. Inte den bästa men helt ok. Malmös är bättre (och billigare).

Har inget matbord ännu så man får äta lite casual så där vid diskbänken. 

2 comments:

  1. Kom och ät falafel hos mig fina, tio meter dit och aldrig kö! /Elin

    ReplyDelete
  2. Ja det borde jag verkligen göra!

    ReplyDelete