October 11, 2011

Not so fantastic

Många saker med New York är ju förtjusande men det finns vissa saker förutom alla sopor på gatan och orättvisor som inte är speciellt fantastiska. Djuraffärer dekorerar ofta sina fönster med livslevande supergulliga valpar. Det gör ont i hjärtat varje gång jag går förbi men jag kan inte låta bli att stanna upp en liten stund för de är så gulliga. Så jag står ofta och trycker näsan mot fönstret och önskar att jag kunde ta med mig en hem. eh ok. DET var ljug men jag gillart inte.


2 comments:

  1. Här går de runt och försöker kränga dem på gatan. Får det lov att vara en tidning, en glass eller kanske en drogad hundvalp? Hade hjärteont senast igår när en kille kom upp till bilen och tryckte den sötaste lilla valpen mot rutan.
    Puss finis. //Tanzalina

    ReplyDelete
  2. Gullungar! Ta hem dem!
    Magdaustralien (funkar väl ung lika bra som Tanzalina? Eller?)

    ReplyDelete