November 22, 2011

Walk in the park.

Förra söndagen efter att Marja och jag hade varit på Red Rooster promenerade vi ner i Central Park. Vi tyckte det var härligt att komma ut i skogen och få andas frisk skogsluft..eh. Skog eller inte så hade vi perfekt promenadväder och passade på att hänga i parken tills det började skymma.

Hejhej!

Det fanns ganska många fina löv som ville följa med hem. Speciellt många blev det i Marjas väska.  

åh. Jag älskar höst när det ser ut så här. 

eller så här. 

Vi stannade till och fikade på en bänk.  

Mumsade på de här som vi hade köpt med oss i Harlem. Det är alltså mini cupcakes. Jag har ju dissat cupcakes men tänkte att jag skulle ge minisarna en chans. Hjälpte inte. De är fyllda med socker och ännu mer socker och jag gillar ju ändå socker. Jag ger upp nu tror jag. 

Tillslut började det skymma och vi gick ner till skridskobanan. 

och tittade på alla som åkte runt, runt, runt innan vi begav oss till Brooklyn för middag. 

No comments:

Post a Comment