December 4, 2011

Lucky strike

Thanksgiving helgen dvs förra veckan var jag ute och åt middag med Erik på Lucky Strike i Soho. Himlars vad jag gillade det stället. Måste gå dit snart igen. Det ligger också på precis lagom avstånd från mig.

En helt vanlig ingång. 

Inne var det fint dekorerat med fejkgranris, ljusslingor och röda stora rosetter. 

M to the ums. 

Kändes lite som om jag var i Paris, fast det stod på engelska då.

Efter middagen kom Johan och mötte upp oss. 

Jag fick lära mig att Orup är ett geni. 

Eftersom jag först inte var helt övertygad spelade Johan upp ett par låtar ute på gatan när vi bestämt oss för att gå vidare. Nu väntar jag på spellistan. 

Erik hade också en bra låt på huvudet. Just här är det mest hum, hum, hum. Trots att Johan verkligen försöker komma på vilken låt det var tror jag inte vi lyckades. Kvällen fortsatte på Mulberry project och Red Egg.  

No comments:

Post a Comment