August 10, 2011

At work

Liten summering av vad jag gjort på jobbet sen jag kom

1. Ifrågasatt USAs checkhanteringssystem.
2. Ifrågasatt min yngsta kollega om varför han som är så ung (23) betalar alla sina räkningar med check och uppmanande föreslagit att han ska köra en testperiod på 3 månader där han betalar allt elektroniskt.
3. Diskuterat delad föräldraledighet.
4. Lagt in 2 dollar i ett New Jersey lotteri, vi ska nämligen vinna storkovan.
5. Uppmanat till att vi ska ha ett live angry birds på jobbet och föreslagit en kollega som gröngris.
6. Föreslagit att vi ska sätta upp min..erh..begagnade "VIOLATION" klisterlapp (alltså en sån som är omöjlig att få bort som sätts på felparkerade bilar) på chefens ruta.

Tror att det går ganska bra för mig. Någon nämnde i förbifarten idag att jag kanske kommer ha den kortaste anställningen någonsin. hm.




1 comment:

  1. haha. tycker det låter som det går bra för dig! Keep up the good work. PUUSSS

    ReplyDelete