August 23, 2011

To do nothing

Lördag, frukostdags och bättre väder. Hanna (kommer bli en sorglig dag när hon åker hem) tar mig till det sötaste lilla stället som också visar sig vara ett hotell. Om ni letar efter ett bra ställe kan The Jane Hotel verkligen rekommenderas. De har vanliga hotellrum men även ett vandrarhem som kostar 100 USD natten. Jag funderar på riktigt att bo här en helg. Superflott.

Den här tjusiga glassbilen har inget med hotellet att göra men stod fint parkerad när vi med trötta ben promenerade till hotellet.

Vi gick också förbi ett par grönsaksstånd. Hade jag haft med mig Marja hade jag aldrig kommit hem. I alla fall inte utan fyra kassar, minst fem nya vänner och tre timmar senare. 

Tillslut. Framme. 

Alltså. Disken var full av croissanter. Ni förstår ju.  

Jag ska hänga här jämt. Jämt som i så ofta jag kan. 

Den här kvittrade inte speciellt mycket men ville ändå ta med mig buren hem.

1 comment:

  1. Anna-Karin BoströmAugust 23, 2011 at 3:37 AM

    Hej suddo!
    Så fin din blogg är. New Jersey/York verkar vara ett flott ställe. Ta hand om dig!
    Kram

    ReplyDelete